Nog 12 dagen..! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu Nog 12 dagen..! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

Nog 12 dagen..!

Door: familieflodder

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

11 Oktober 2010 | Nederland, Brielle

Ons eerste reisverslag, nog vanuit het koude kikkerlandje, over 12 dagen gaat ons avontuur beginnen.
We kunnen haast niet meer wachten. De vaccinaties zijn gehaald, de malaria tabletten zijn binnen, de overige benodigdheden staan klaar en de koffers zijn opgezocht. Kortom wij zijn er klaar voor.

Zaterdag 23 oktober zullen wij om 14.30 worden opgehaald door de taxi we zullen dan rond 16 uur op schiphol zijn en daar begint het:
om 19.10 vertrekken we naar london waar we om 19.25 aankomen.
We zullen dan om om 21.15 verder reizen naar Johannesburg waar we de volgende dag om 9.10 aankomen.
Maar... dan zijn we er nog niet want om 10.40 vertrekt ons laatste vliegtuig richting Kaapstad waar we dan om 12.50 zullen landen.

Via deze site zullen wij proberen om jullie op de hoogte te houden van onze reis, maar we zullen niet elke dag op internet kunnen dus soms zal het verslag even op zich laten wachten...

Wij gaan er in ieder geval volop van genieten!

Wim, Marion, Sharon, Anja en Jan

  • 11 Oktober 2010 - 19:08

    Familie Flodder:

    wat leuk dat we deze site gekregen hebben, we zullen beslist volgen hoe jullie gaan genieten, gr ada en piet

  • 11 Oktober 2010 - 21:21

    Roger:

    Veel plezier alvast:D

  • 12 Oktober 2010 - 11:20

    Karin:

    Spannend! Ik ga jullie reis ook volgen :)

  • 12 Oktober 2010 - 15:37

    Lianka:

    ik ga jullie reis ook volgen hoor,lijkt me heel leuk!

  • 13 Oktober 2010 - 13:29

    Helma:

    Wat leuk dat we jullie reis zo een beetje kunnen meebeleven. Ik ga jullie reis volgen hoor!
    Heel veel plezier allemaal!Goede reis toegewenst.

  • 13 Oktober 2010 - 15:28

    Mirtiepirtie:

    Spannenddddd!
    Kga jullie wel volgen natuurlijk, want kga sharon mega-veel missen.
    En als ik in jullie verslagen niet genoeg lees dat jullie voor dr zorgen, nouuuu..
    Dan zal ik geen chocolaatjes meer meenemen volgende keer:D
    Hihi, veeeeel plezier!
    xxxx

  • 13 Oktober 2010 - 19:09

    Eef:

    Hey,

    Heel veel plezier op jullie vakantie...zal super worden denk ik.
    Gaan jullie ook foto's op deze site plaatsen?
    Ik zal zo nu en dan een kijkje nemen om te lezen hoe jullie je vermaken. En na jullie vakantie hoop ik jullie weer fris en fruitig op het werk te mogen zien.

    Groetjes,

    een hele jaloerse collega
    (maar ik gun het jullie van harte hoor ;))

  • 14 Oktober 2010 - 08:36

    Marielle:

    heel veel plezier!!!!

  • 14 Oktober 2010 - 17:14

    Fred En Ellen :

    hallo leuk joh,dan kunnen we jullie n beetje volgen.we nemen de site mee naar holten kunnen we daar ook kijken wij wensen jullie veel plezier met z'n allen en kom weer heel en gezond thuis veel liefs en groeten fred en ellen

  • 15 Oktober 2010 - 09:53

    Gg:

    Eindelijk de grote reis,
    veel plezier.

  • 18 Oktober 2010 - 14:33

    Claudia:

    Heel veel plezier op jullie mega avontuur!!!!!
    Ga jullie volgen hoor...
    En erna weer fris en fruitig terug!!! (kunnen we lekker weer uit eten he marionnetje hahaha)

    Veel liefs

  • 19 Oktober 2010 - 14:33

    Linsey:

    Sharon!! Ik wil meeeee :)
    Heel veel plezier in het prachtige afrika. Doe ze de groetjes van me, en zeg maar dat ik ook weer snel langskom ;)

    xxxx

  • 19 Oktober 2010 - 17:44

    Roel:

    Het lijkt me zo leuk.Veel plezier

  • 20 Oktober 2010 - 18:59

    Ada En Piet:

    we wensen jullie een mooie vakantie,en dat jullie het naar je zin hebben,lijkt ons een spannende vakantie,kom heel terug,groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

Actief sinds 11 Okt. 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 54846

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2018 - 03 November 2018

Madagascar 2018

16 Oktober 2014 - 06 November 2014

Avontuurlijke Rondreis Kenia, Tanzania ,Zanzibar

27 Oktober 2012 - 17 November 2012

Swingende salsa, Cuba Libre en Wilde Havana's

23 Oktober 2010 - 15 November 2010

Ons grote Avontuur in Zuidelijk Afrika

Landen bezocht: