Klaar om te gaan! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu Klaar om te gaan! - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

Klaar om te gaan!

Door: familieflodder

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

23 Oktober 2010 | Nederland, Brielle

Hallo Allemaal,

Vandaag is het zover, wij vertrekken naar Afrika! Over 1,5 uur worden we opgehaald door de taxi.

De koffers zijn gepakt, sommige zelfs wel 5x (goed hoor mam), als het goed is hebben we alles bij ons en kan ons avontuur beginnen.

De aankomende dagen zijn we in kaapstad waar we de stad gaan bekijken. We hopen in kaapstad weer wat van ons te kunnen laten horen.

De groetjes van ons allemaal en tot 15 november!

• 23 Oktober 2010 - 11:12

Roger:

Heel veel plezier! maar dat zal wel lukken. en mam staat trouwes al op 6x:$

• 23 Oktober 2010 - 13:38

Claudia:

Geniet ervan met zijn alle. En ik ga jullie volgen! Liefss

• 23 Oktober 2010 - 17:28

Fred En Ellen :

hallo allemaal als t goed is zit jullie eerste gedeelte v.d.reis er haast op we hopen dat t n beetje op tyd liep voor jullie we wensen jullie een fijne en gezellige reis met z'n alle dag hoor veel liefs en groetjes van ons

• 23 Oktober 2010 - 19:06

Annelies:

Hé wat leuk! Veel schrijven hoor dan kan ik jullie volgen! Ik hoop dat de reis zonder vertragingen verloopt.........is al lang genoeg! Veel plezier!

• 24 Oktober 2010 - 16:08

Wim En Aberina:

Ha lui, inmiddels veilig geland. Wij hopen dat de reis niet te vermoeiend was.
    Ga er lekker van genieten!! Wij gaan jullie zeker volgen.

• 25 Oktober 2010 - 06:43

Fred En Ellen:

hallo luitjes ik hoorde van ma dat jullie veilig aan gekomen waren jullie waren zeker wel moe gereisd het was zeker wel een hele belevenis nou genieten jullie er maar lekker van en maak maar een hoop foto's dag hoor we blijven jullie volgen ook de groetjes en veel liefs van Pa en Ma en ons