14/11/2010 Van Livingstone naar Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 14/11/2010 Van Livingstone naar Lusaka - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

14/11/2010 Van Livingstone naar Lusaka

Door: familieflodder

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

14 November 2010 | Zambia, Lusaka

Hallo allemaal,

Hier zitten we dan, net na ons laatste diner in onze laatste lodge klaar voor onze laatste nacht. Anja heeft met tranen in haar ogen haar laatste toetje gegeten.

Vanmorgen vroeg vertrokken voor een hele lange rit naar lusaka. We rijden weer door ander landschap in zambia is veel bos en mensen leven van land en tuinbouw. Het is hier erg groen.

Onderweg komen we door veel dorpen met huizen in vele kleuren overal ligt veel rommel en de armoede straalt ervanaf. Wij kijken naar buiten, doen een dutje of luisteren wat muziek. Langs de weg probrren mensen vanalles te verkopen.

Na een lange rit komen we in een hele mooie lodge midden in de natuur, geweldig. We relaxen, pakken de koffers in, zwemmen en pikken nog wat zon mee.

Net lekker gegeten, morgen vroeg op en om kwart voor 6 richting het vliegveld en op naar de kou. Dit was helaas ons laatste versag vanuit afrika. We willen iedereen bedanken voor de leeuke reacties! De fotos volgen thuis!

Groetjes van ons voor de laatste keer uit afrika!

• 14 November 2010 - 19:33

Pim:

Zo EINDELIJK naar huis..

Nee hoor grapje! Ben benieuwd naar de foto's en misschien tot morgen!(Zoizo zie ik mn Sharon:D)

Groetjes Pim

Mark En Lin:

tot morgen :D

• 14 November 2010 - 20:57

Casper En Renate:

Hoi Heleen van harte proficiat op je verjaardag!
    Goeie reis gewenst en we hopen je live verslag een keertje van je te horen.
    Groetjes van Casper en Renate