26-10-2014 Lake Victoria - Reisverslag uit Baringo, Kenia van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 26-10-2014 Lake Victoria - Reisverslag uit Baringo, Kenia van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

26-10-2014 Lake Victoria

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

26 Oktober 2014 | Kenia, Baringo

26-10-2014 Spekebay Lodge.

Vanmorgen werden we al vroeg gewekt door de vele vogels die hier zijn. 225 soorten en ik denk dat we ze allemaal gehoord hebben.
Na het onbijt lagen de vissersboten klaar voor ons bezoek aan een vissersdorp op 25 minuten roeien hier vandaan.
Met vier in een boot en drie roeiers, onderweg zien we diverse vogels waaronder de kingfisher die geregeld in het water duikt om zijn prooi te pakken.
Als we bij het dorp komen staan de vissers te kijken naar ons terwijl ze met hun netten bezig zijn. Zondag is wasdag in het dorp en alle dames groot en klein doen de was. Kinderen lopen met ons mee aan de hand, we worden rondgeleid. Er is veel armoede, maar toch interessant om te zien hoe de mensen leven.
Daarna varen we weer terug en zien we onze huis krokodil op het strandje liggen, een grote jongen die van de zon ligt te genieten. Wat wij ook gaan doen want de rest van de dag zijn we vrij.
Morgen gaan we de Serengetti in en daar hopen we de rest van de big five te gaan zien.

• 26 Oktober 2014 - 20:33

Ada:

hallo reizigers, hoe leuk om te lezen hoe het jullie vergaat, en wij ons vergapen aan de foto's, erg leuk allemaal en genieten doen jullie zeker, veel plezier nog verder.
    Jan en anja, ma was erg blij met haar kado, is alsnog op zaterdag gekomen.
    groetjes van ons.

• 27 Oktober 2014 - 13:01

Arthur:

Jullie hebben toch wel een foto gemaakt dat jullie naast de krokodil liggen te zonnen.

• 27 Oktober 2014 - 15:03

Pa Ma:

Weer heel wat moois gezien.zo te lezen.vmorgenalles binnen gekregen .zyn er bly mee .nog fyne dagen gr pa ma