26-10-2010 Van kaapstad naar Okiep - Reisverslag uit Okiep, Zuid-Afrika van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 26-10-2010 Van kaapstad naar Okiep - Reisverslag uit Okiep, Zuid-Afrika van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

26-10-2010 Van kaapstad naar Okiep

Door: familieflodder

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

26 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Okiep

Hallo Allemaal,

Vanmorgen wat langer mogen slapen. Om 8 uur was tijd om te ontbijten. De koffers op de gang en deze werden alvast voor je naar de bus gebracht. Om 9 uur vertrokken. We hebben nog niet de goede bus, maar deze was ook prima. Een bus met veel ruimte en de big five op de buitenkant. We zijn kaapstad uit gereden voor een rit van 600 km. Tijdens de rit vooral lekker naar buiten gekeken. We zijn door het citrusdal reden. Hierin staan allerlei verschillende bomen zoals sinaasappel en citroen. Gestopt bij een tankstation voor een koek en zopie stop gelijk even naar de wc. Daarna doorgereden richting clanwilliam. Hier geluncht in Nancy's tea room. Lekker sandwiches met natuuuuurlijk patat.. in de winkel gelijk onze drankvoorraad gehaald. Lekker amarula en Port. Verder gereden met een tussenstop. Het landschap verandert naar woestijn Om 18.00 aanggekomen in het okiep country hotel. Leuke kamertjes vooral voor wim en marion deze hebben een birthday kamer. Toen lekker gedoucht en naar het buffet gegaan. Net lekker gegeten.

nog een kleine tip. Je eigen insmeren met conditioner is niet echt goed voor je huid, he anja?

We gaan nu lekker een amarulaatje en portje drinken. Morgen gaan we de grens over richting Namibie we zullen de komende dagen waarschijnlijk niks kunnen typen, maar jullie horen ons erna weer!

Bedankt voor de leuke reacties en tot snel! Groetjes van ons allemaal

• 26 Oktober 2010 - 19:31

Claudia:

Zozo dat klinkt allemaal erg lekker hoor. Geniet ervan en ben benieuwd naar de fotos liefs

• 26 Oktober 2010 - 20:10

Patrick:

hallo daar, nou leuk dat jullie het zo naar je zin hebben en geniet maar lekker, ben benieuwd naar de foto's!! veel plezier allemaal en de groetjes aan iedereen!! xx liefs
    Patrick

• 27 Oktober 2010 - 08:50

Susanne:

Hoi,

Jullie hebben al veel gezien zeg echt leuk!
    Veel plezier.

Groetjes,

Susanne

• 27 Oktober 2010 - 11:32

Monica:

Wat lijkt me dat heerlijk om ingesmeerd met conditioner een hele dag in een bus te zitten.Maar deze vergissing zal wel van de jetlag komen of vd drank haha.Of toch een brillie?! Hopelijk gaan jullie the big five ook nog in het echt zien en niet alleen vd bus.Goede reis verder en hopelijk lezen we weer snel een verslag van jullie belevenissen. En die birthdaykamer was natuurlijk speciaal voor Marion!!!X

• 27 Oktober 2010 - 11:56

Jolanda:

He zussie,
    Wou je nog even feliciteren met je verjaardag, bij deze! Ga nu lekker jullie reisverhalen lezen.

Groetjes,Jolanda

• 27 Oktober 2010 - 12:01

'Bert En Astrid:

He mensen, veel plezier daar in Afrika. Wij hbben het hier down under in ieder geval wel!!!
    Marion, gefeliciteerd met je verjaardag, groetjes Bert en Astrid

• 29 Oktober 2010 - 14:23

Arthur En Monique:

Hallo avonturiers,het is leuk om jullie reis te volgen.We zijn blij dat jullie ervan genieten al moeten jullie wel alledagen vroegop.Marion nog gefeliciteerd,we blijven jullie volgen en laten weer van ons horen.VEEEEEL PLEZIER.

Groetjes Arthur en Monique.