We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

15 Oktober 2014 | Nederland, Brielle

Zo de tassen zijn gepakt, rugzakken staan klaar, papieren zijn verzameld en in orde dus wij kunnen op pad na nog een avondje denken "hebben we alles".
Het word een kort nachtje maar hebben morgen veel tijd om bij te slapen in het vliegtuig.
Morgenavond slapen we in Nairobi, wat nu nog wel een gek idee is en daarna heerlijk 3 weken de natuur en rust in.
Wij hopen jullie snel iets te kunnen vertellen over onze avonturen, en tot over 3 weken.

Groetjes,

Marion, Anja, Wim en Jan.

• 15 Oktober 2014 - 17:26

Vincent, Ritchie En Sharon:

Hele fijne vakantie voor jullie allemaal!

Dikke zoenen

• 15 Oktober 2014 - 17:38

Arie En Christa:

vanavond maar lekker vroeg naar bed, dan is het sneller morgen... :-) een hele fijne vakantie, we kijken uit naar de verhalen. Groetjes van Arie en Christa

• 15 Oktober 2014 - 17:54

Annelies:

Hoi, ik wens jullie vlotte en veilige vluchten en heeeeeeel veeeeeel moois toe! Geniet er maar goed van!
    Annelies

• 15 Oktober 2014 - 19:50

Wim En Marion Dijkstra En Jan En Anja V/d Slot :

Dank je Annelies we gaan er zeker van genieten

• 15 Oktober 2014 - 19:52

Wim En Marion Dijkstra En Jan En Anja V/d Slot :

Vincent , Ritchie, Sharon, Arie en Christa bedankt we gaan er zeker van genieten en jullie zien de verhalen wel komen

• 15 Oktober 2014 - 21:37

Ada:

hele fijne reis jullie, geniet ervan, groetjes van ada en piet

• 17 Oktober 2014 - 16:00

Ellen :

Hoi hoi fijn dat jullie goed geland zijn , veel plezier verder met zn alle groetjes en veel liefs xxx fred en ellen