22-10-2018 Kirindy - Bekopaka. - Reisverslag uit Bekopaka, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 22-10-2018 Kirindy - Bekopaka. - Reisverslag uit Bekopaka, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

22-10-2018 Kirindy - Bekopaka.

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

23 Oktober 2018 | Madagascar, Bekopaka

Om 07:00 uur aan de wandel om de dag actieve dieren te zien, we zijn de white limo, de Brown limo en diverse verschillende veel kleurige vogels tegen gekomen.
Om 09:00 uur de tassen in de auto en op pad in de volgende Dakar etappe.
Na twee uurtje hobbelen moesten we met een veerpont over de rivier, geloof ons dat is geen pontje naar Maassluis. Met 5 terreinwagens naast elkaar op een houtendek, passagiers moesten uit de auto en voor of naast de auto staan.Een toch van veertig minuten kris kras over de rivier, veel mensen aan het werk om de oever te verstevigen of te vissen. Verder heel veel verkeer van mensen en auto's over de rivier.
Na de oversteek lunch bij het laatste restaurant voor niemandsland. Na een uur wachten hadden we een tafel bij de Mad Zèbu, waar het bediening goed is en het eten heerlijk, een mooi opgemaakt bord waar sommigen in Nederland wat van kunnen leren.
Na de lunch verzamelen met overige reizigers en hun auto, want we gaan in konvooi en onder politie bewaking naar de volgende veerpont, die ligt op drie uur rijden.
Er zijn op dit traject weleens overvallen geweest, daarom reizen we zo.
Na een pauze en een lekke band van andere auto kwamen we op tijd bij de pont aan.
Daar ging een auto kapot op het strand onze chauffeur heeft hem losgetrokken en naar camping Croco gesleept, die vlakbij was. Met de pont over en na een paar minuten rijden waren we bij de lodge, gegeten en lekker het stof van ons afgespoeld.

• 23 Oktober 2018 - 06:57

Aberina Breevaart:

Hallo luitjes,
    Tot nu toe (23e) heb ik alle verslagen gelezen.
    Wat een avonturen.
    Zou geloof ik niks voor mij zijn dat gehobbel.
    Ik wou ff laten weten dat ik alles volg.
    Maar ik ben niet zo van het reageren.
    Ik blijf jullie volgen en wens jullie ontzettend veel plezier.
    Geniet met volle teugen en een dikke pakkerd voor jullie