24-10-2018 Bekopaka - morondava - Reisverslag uit Antsirabe, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 24-10-2018 Bekopaka - morondava - Reisverslag uit Antsirabe, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

24-10-2018 Bekopaka - morondava

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

25 Oktober 2018 | Madagascar, Antsirabe

Het was een dag van wachten.
Riija de driver wilde vroeg bij de pont zijn dan was het niet zo druk, dus wij om 5:45 uit bed. We hadden om 07:00 uur de pont maar, maar hadden beter nog een uurtje op bed kunnen blijven , omdat we toen op de andere 39 wagens en de 4 bewakers van het konvooi wachten.
We zijn op pad gegaan voor een rit van drie uur net als twee dagen geleden, er kregen auto's pech.Maar daar gingen we niet op wachten.
Omdat we redelijk achterin het konvooi reden, kwamen we later bij het restaurant. Daar konden we dus een uur op een tafel wachten.
Na de lunch onze aan de rit naar de Ferry begonnen, daar aan gekomen was iedereen ons weer voor en hebben anderhalf uur op onze beurt staan wachten.
De temperatuur daalde en het was heerlijk om op de rivier te varen, met de aanleg plaats in zicht liep de boot vast in het zand. Twee bemanningsleden twintig minuten sjorren en trekken aan die boot, en wij geduldig wachten.
We zouden naar de zonsondergang gaan kijken bij de Alleé de Baobaps, maar ondanks een inhaalrace hebben wij het niet gehaald, de zon blijft nooit wachten.
We zijn toen in donker door de stad naar onze logde gereden, echt chaos heel veel mensen op straat en bijna geen voertuig verlicht, maar bij de lodge stonden ze ons met een verfrissing op te wachten.
De maaltijd besteld, en spullen op de kamer gezet en gaan eten. Dat was niet wat wij er van verwachtte.
Na het eten lekker gaan douchen en stof afgespoeld, en daar stond ons bed op ons te wachten

• 25 Oktober 2018 - 17:19

Pa En Ma :

Dat was geen leuke dag voor jullie .hoop dat het morgen beter is.kijk straks even hoe jullie dag er morgen uit ziet. .het kan alleen maar beter zijn .fijne dag.morgen gr Pa Ma