01-11-2018 Ifaty - Antananarivo - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 01-11-2018 Ifaty - Antananarivo - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

01-11-2018 Ifaty - Antananarivo

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

02 November 2018 | Madagascar, Antananarivo

De vlucht van 09:45 is komen te vervallen vertelde ze ons gisteravond. We vliegen nu om 15:35. Wij blij want dat scheelt ons weer een dag heel vroeg opstaan en in de hoofdstad zitten.
Na het ontbijt gelijk naar het strand, pikken we dat nog even mee.
Tassen klaar gezet de rekening betaald en een donatie gedaan aan de eigenaars die hier een project hebben, waarmee ze 85 kinderen naar een privéschool sturen. Ze zorgen voor uniformen,rugzakken, eten voor de lunch en vervoer. In het vissersdorp,hebben ze de school helemaal laten opknappen en steunen nog wat andere projecten.
Om 12:30 vertrokken naar de luchthaven, we rijden weer langs de duinen en de zoutwinningen gebieden, langs de weg lopen mensen met diverse producten van vruchten tot vis zelfs een paar hele grote. De driver weet alleen de Malagassie naam en dat is lanuna.
Op de luchthaven ingecheckt, nog wat gegeten en mooi op tijd de lucht in voor een vlucht van ruim anderhalf uur.
We worden opgewacht door een nieuwe driver die ons volgens een andere route naar ons hotel brengt en gelijk nog een hoop verteld over wat we zien en waar we rijden.
In het hotel lekker gegeten, nog even gezeten,opfrissen en lekker naar bed.

• 02 November 2018 - 04:22

Arie En Chridta:

Het einde van jullie reis komt nu dan echt in zicht. Het was heel leuk om jullie zo te kunnen volgen. Maak er nog een leuke laatste dag van en een hele goed vlucht terug naar huis.