Rondtouren door Kaapstad 25-10-2010 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu Rondtouren door Kaapstad 25-10-2010 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

Rondtouren door Kaapstad 25-10-2010

Door: familieflodder

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

25 Oktober 2010 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo Allemaal

Vandaag om kwart voor 7 de wekker en om kwart over 7 richting het ontbijt. Wim en Marion hadden ook goed hun wekker gezet, deze ging al een uur eerder dan de rest, leuk he dat tijdsverschil in london en een telefoon die niet mee werkt. Het ontbijt was goed, maar we zaten allemaal appart omdat het erg druk was. Om 8 uur in de bus voor een tour door kaapstad en omstreken. We gingen eerst richting de tafelberg, maar helaas was deze vandaag weer dicht, teveel wind. Vervolgs rijden we door naar Cape Point, een mooie weg over Chepmens road naar Chepmens Peak. Hier gestopt om te genieten van het mooie uitzich en hier fotos te maken. Het was erg mooi. Ook nog een paar zeehonden gezien. Vervolgens door gereden richting cape point national park. Hier bij binnenkomst gelijk wat nieuwsgierige bavianen, we denken een broertje van Roger, hij leek er erg op. Toen op cape point eerst lekker in de zon met een drankje. Hierna met het hijsbakkie omhoog. Hier ook weer een prachtig uitzicht. We zijn hierna naar beneden gewandelt richting kaap de goede hoop. Het was een erg mooie tocht langs een mooi verlaten strand. Het laatste stukje van de tocht was een avontuur, over losse stenen en natuurlijk de meiden op SLIPPERS. Onderweg wat Spring Dassies gezien welke erg nieuwsgierig waren en lekker in de zon lagen. Een foto genomen bij het bord van kaap de goede hoop. Hier liepen nog wat struisvogels gezellig tussen de auto's. Erna zijn we naar Simon Town gereden. Hier geluncht in een restaurantje en richting Boulder Beach. Hier hebben we de pinguins van dichtbij bekeken en sommige waren LELIJKKK. Ze waren erg in de rui. Als laatste naar Kirstenbosch een prachtige tuin met mooie bloemen en planten. Hier door heen gelopen een drankje gedaan en erna naar het hotel en hier zijn we nu. Lekker een drankje gedaan en straks gaan we richting het waterfront om weer lekker te dineren. Morgen vertrekken we richting Okiep aan het randje van Zuid afrika. Hier zullen we 1 nacht blijven en dan door gaan naar Namibie.

We weten niet wanneer we weer iets kunnen laten horen maar voor nu tot snel en we hopen dat de foto's volgen!

Groetjes van ons allemaal uit een erg zonnig kaapstad!

p.s we hebben al een heerlijk kleurtje, zeg maar gerust we zijn knal rood

• 25 Oktober 2010 - 16:38

Remo:

doe je de aapjes de groetjes , en geloof wel dat jullie het naar je zin hebben ,maken jullie een hoop fotos ben wel erg nieuwsgierig !
    goeie rit verder en goed smeren he!

• 25 Oktober 2010 - 18:06

Monica:

Hoelang duurt zo'n dag in dat Afrikaland? Als ik dat zo allemaal lees wat jullie allemaal doen en zien?! Wat fantastisch zeg. Ben ook errug benieuwd naar de foto's. En blijven smeren jongens, mooi rood is niet lelijk maar staat jullie geen van allen hihi. X

• 25 Oktober 2010 - 18:40

Fred En Ellen :

hai vakantiegangers wat hebben jullie al en hoop gezien en gedaan joh! en marion vast gefeliciteerd he maak er maar een mooie dag van en jan jij gefeliciteerd met je moeder kijken jullie uit dat je niet te bruin worden anders houden ze jullie daar dag lieverds veel en de groetjes van de mikkies.

• 25 Oktober 2010 - 21:35

Annelies:

Hoi, Fijn dat jullie lekker zonnetje hebben en dat het mooi is! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Marion!
    veel plezier!

• 26 Oktober 2010 - 13:00

Pa En Ma Brielle:

Leuk om te lezen dat jullie het goed na de zin
    Hebben.
    Nog veel plezier toegewenst.

Marion alvast gefeliciteerd met je verjaardag. (proost) Pa en Ma.