18-10-2014 Mount Kenya. - Reisverslag uit Naivasha, Kenia van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 18-10-2014 Mount Kenya. - Reisverslag uit Naivasha, Kenia van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

18-10-2014 Mount Kenya.

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

19 Oktober 2014 | Kenia, Naivasha

Vanmorgen uitgeslapen tot half 8, na het ontbijt de spullen pakken en in de berg af naar een thee fabriek waar we leerzame rondleiding krijg van Samuel. We zien het hele proces van binnen komst tot aan het proeven. Het is een vol continu proces. De stoomketels worden met hout gestookt en er staat een mannetje 8 uur bij om hout op het vuur te gooien, een zwaar werk wat Jan ook nog even gedaan heeft.
Na dit bezoek zijn we weer de berg op gehobbeld om te gaan lunchen, daarna was er een middagwandeling waar we met de helft van de groep aan meegedaan hebben. Onderweg verschillende bomen en begroeiingen gezien die je bij ons niet ziet. Er waren geen dieren en vogels zijn we ook niet echt tegen gekomen. Daarna waren we weer vrij tot het diner.
Na het diner nog even op het terras gezeten en toen naar bed want om half zes loopt de wekker weer af voor een lange reis dag.

Groetjes,
Jan, Anja, Wim en Marion

• 19 Oktober 2014 - 21:09

Ellen :

Zo te horen hebben jullie al heel wat gezien en gedaan leuk hoor om zo t een en ander mee te maken .
    Maar om op vakantie een wekker te zetten brrr , maar t is voor n goed doel, je ziet zoveel te meer nou joh groetjes van hier en veel plezier jullie 4 xxx