01-11-2014 Arusha - Zanzibar - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 01-11-2014 Arusha - Zanzibar - Reisverslag uit Nungwi, Tanzania van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

01-11-2014 Arusha - Zanzibar

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

01 November 2014 | Tanzania, Nungwi

Ook deze morgen er weer vroeg uit, maar voor een goed doel we gaan naar Zanzibar. We vliegen een uur eerder dan verwacht, dus ook een uur eerder op het strand.
Op weg naar het vliegveld nog even stoppen, omdat we de Kilimanjaro kunnen zien.
Inchecken en zo gaat vlot dus, als het vliegtuig vol zit gaan we weg, weer twintig minuten eerder.
Onderweg krijgen we nog een keer heel goed zicht op de hoogste berg van Tanzania waarden mooie top sneeuw op ligt.
Als we landen blikt het net geregend te hebben en is de luchtvochtigheid heel hoog. Na een uurtje rijden zijn we op ons resort, gaan we snel naar de kamers om kleden en de zon in.
De rest van de dag niets meer gedaan als een beetje luieren en zwemmen.
Vanavond heerlijk aan het strand gegeten, en nu in de lounchbank met een cocktail het verslag schrijven. Voor stralks welterusten.