31-10-2014 Karatu - Arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 31-10-2014 Karatu - Arusha - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

31-10-2014 Karatu - Arusha

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

31 Oktober 2014 | Tanzania, Arusha

Om acht uur vertrokken, we gaan naar ons laatste hotel voor we naar Zanzibar gaan.
We rijden langs diverse dorpen en door een stuk woestijn, stoppen even bij een super grote souvenier shop, waar je voor 6 euro per kilo een giraf van twee meter hoog en een kleine 75 kilo naar huis kan laten sturen. De prijzen zijn erg hoog, dus we passen.
Als we in Arusha aankomen zie we gelijk weer de drukte en de gekte van het verkeer. De stad nodigt niet echt uit om eens doorheen te wandelen dus gaan we deze dag gebruiken om te zwemmen en te ontspannen.
Morgen weer om zes uur eruit want om half tien vliegen we naar Zanzibar, en gaat het grote genieten beginnen.

• 31 Oktober 2014 - 13:21

Jaap:

"......het grote genieten......!!!!!!!!!!!!!!

• 31 Oktober 2014 - 16:21

Pa En Ma :

Zo wat een belevenis zeg.met al die dieren.straks lekker by komen op het strand niet te bruin worden he.nog fyne dagen gr pa en ma

• 31 Oktober 2014 - 18:39

Wim En Aberina:

Hoi Luitjes,

Wij lezen alle verslagen met groot plezier! Het is wel wat anders dan rondrijden op Voorne Putten begrijp ik uit jullie ervaringen.

Geniet lekker verder!

Gr. Wim en Aberina

• 31 Oktober 2014 - 20:47

Ada En Piet:

wat een mooie reis hebben jullie tot nu toe gemaakt !!! geniet er nog even lekker van. groetjes van ons , piet en ada , ma