30-10-2014 Kudu Lodge Karatu - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 30-10-2014 Kudu Lodge Karatu - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

30-10-2014 Kudu Lodge Karatu

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

31 Oktober 2014 | Tanzania, Arusha

Vandaag hebben we geen haast we gaan alleen even naar een grote souvenir markt in een dorp verderop, we stoppen onder weg nog even bij een Baobab boom die een doorsnee heeft van een meter of 7, een gigantisch ding en mooi.
Daarna nog even op het uitzichtpunt van Lake Maynara voor wat foto's, daar worden we al overvallen door de eerste verkopers, die we beleefd afwimpelen.
Op de markt aangekomen worden we in iedere shop welkom geheten, en de verkopers zijn niet opdringerig maar hun spullen wel prijzig.
We gaan nog even iets drinken op een snel in elkaar gezet terras, en daar duiken de verkopers van prularia weer op onze tafel, op een gegeven moment komt er weer een en dan is Adrie hem zat er zegt" nu weg wezen" jammer dat het de ober blijkt te zijn.
Als iedereen zijn spullen binnen heeft gaan we terug en stoppen nog even bij een t- shirt shop om te kijken en te kopen.
Terug in de lodge gaan we eten en zijn de rest van de dag vrij, die we bij het zwembad en op onze veranda door brengen.