15-10-2018 Antananarivo - Andasibe - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 15-10-2018 Antananarivo - Andasibe - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

15-10-2018 Antananarivo - Andasibe

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

16 Oktober 2018 | Madagascar, Antananarivo

Heerlijk geslapen tot 08:00 uur. Ontbijt hier is anders dan op het vaste land van Afrika, geen buffet maar opgeven wat je hebben wil. Vleeswaren en kaas was er niet, een omelet dan maar.
Om 10:00 uur vertrokken voor een rit van een uurtje of vier,we zijn dwars door de stad gegaan. Antananarivo is hééééll druk op maandagochtend. Veel voetgangers, brommers,auto's en busjes die als openbaar vervoer dienen. Het gaat kris kras door elkaar heen. Er waren ook veel markten waar mensen hun groente en fruit verkopen. Na een uurtje uitlaatgassen snuiven werd het rustiger. Onderweg heel veel rijstplantages gezien in een bergachtige omgeving, een van de belangrijkste producten die hier worden verbouwt. Op een leuke plek gestopt voor de lunch waar twee honden liepen die gewoon in je voeten en enkels hapten je voelde net de tandjes best eng maar gelukkig was het uit speelsigheid,toen we weer net onderweg waren stond er een vrachtwagen met pech, en toen we daar voorbij waren kwamen we een uur in de file. Later bleek er een container vrachtwagen op zijn kant te liggen. Zonder verdere problemen naar onze lodge gereden, we slapen in leuke bungalows. In de avond nog een wandeling met een gids gemaakt, om een aantal nachtdieren te spotten waaronder kameleons, kikkers en de limamouse ook was er nog een girafkever dat was er 1 van de little five dus we beginnen nu klein de big five hadden we al gezien. Daarna eten en naar bed.

• 16 Oktober 2018 - 14:28

Arthur En Monique:

Hallo reizigers,

Jullie zijn goed aangekomen en het avontuur is begonnen.

Heel veeeeel plezier en geniet ervan.