Amsterdam - Varadero - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu Amsterdam - Varadero - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

Amsterdam - Varadero

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

27 Oktober 2012 | Nederland, Brielle

Na een vertraging van een kleine 11 uur zijn we toch eindelijk vertrokken voor onze Cuba reis. Om kwart over negen locale tijd zijn we aangekomen op het vliegveld van Varadero daar verzameld met de groep. Iedereen even geld wisselen en toen vertrokken naar Hotel Comodoro in Havana.
Na een uurtje of twee rijden zijn we daar aan gekomen ingechecked en de spullen naar de kamer gebracht. Toen nog even wat gedronken en naar bed want het was best een lange dag.

• 03 November 2012 - 22:37

Sharon:

Hihi goed bezig! nu alleen nog even jullie locatie veranderen want jullie typen nu alles uit nederland ;) xxx

• 03 November 2012 - 22:37

Sharon: