Holguin - Brielle - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu Holguin - Brielle - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

Holguin - Brielle

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

17 November 2012 | Nederland, Brielle

Hallo allemaal,

We zijn helaas weer thuis, en zitten gelijk in een klimaat schok. van 29 naar 4 graden is best even wennen. De terugreis begon en uurtje later en via Mexico zijn we dan na ongeveer 16500 km door de lucht en 2950 km over het mooie eiland weer terug in ons koude Brieltje. Niet veel geslapen onderweg, dus een beetje brak op de bank nu. Bedankt weer voor het volgen.

Groetjes,

Wim, Marion, Anja en Jan

• 17 November 2012 - 14:39

Fabiënne:

Ik heb genoten van alle verslagen! Ik waande mezelf weer even terug in Cuba. Ik hoop dat jullie het net zo leuk hebben gehad als ik!

• 17 November 2012 - 17:10

Annelies:

Welkom thuis, jammer dat het zo koud is.....helaas. Jullie hebben veel moois gezien, ik ben benieuwd naar de foto's!

• 17 November 2012 - 20:15

Wim En Marion Dijkstra En Jan En Anja V/d Slot :

Hoi Fabiënne,
    Dank je voor je leuke reacties en tips. Vanaf januari mogen de Cubanen zelf ook gaan reizen. Het is waarschijnlijk zo duur, dat het allen voor de mensen met geld is. Onze gids vertelde ook dat de veranderingen nu best snel gaan.
    Jij heel plezier en succes met je reis naar Indonesië en de rest van je bestemmingen. We horen het wel weer, want die staat ook nog op ons wensenlijstje.

Hoi Annelies,

jij ook bedankt voor je reacties, tegen de tijd dat Wim jarig is zullen de boeken wel klaar zijn en nemen we ze mee.