Havana deel 2 - Reisverslag uit Havana, Cuba van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu Havana deel 2 - Reisverslag uit Havana, Cuba van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

Havana deel 2

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

29 Oktober 2012 | Cuba, Havana

Vandaag een vrije dag we gaan met de bus naar gegaan en uitgestapt bij El Capitolio, vanaf daar zijn we naar het museum van de revolutie gewandeld. Dit hebben Wim en Jan bezocht de dames hebben buiten op ons gewacht en contact gemaakt met de locals. Museum was intressant om te zien. Vanaf het museum zijn we weer verder door de stad gewandeld waar je natuurlijk weer door allerlei mensen word aangesproken die proberen hun geld te verdienen met op de foto gaan e.d. Wim en Jan hebben zich laten vastleggen met twee mooi Cubaanse dames, zijn daarna een uur bezig geweest om de lippenstift van de wangen af te krijgen. We zijn gaan lunchen bij Salon Aguas Claras waar we voor een meer dan redelijke prijs een hele goed lunch kregen. Na twee dagen zijn we er nog niet achter waarom mensen klagen over slecht eten in Cuba. Aan het einde van de middag hebben we ons in een prachtige roze ford oldtimer naar het hotel terug laten brengen. Ook een uitdaging wat bij iedere heuvel dachten we dat we er uit moesten om te duwen. We hebben lekker op het balkon gezeten en onze eerst havana gerookt.'s Avonds weer terug naar het centrum van Havana om te eten in Bar Monserrate waar ook een hele leuke salsa band speelde. Veel locale mensen op de dansvloer en die zijn toch wat soepeler dan wij. Rond elven terug naar het hotel en de tas ingepakt voor ons vertrek naar Vinales.