Les Terrezzas - Reisverslag uit Santa Clara, Cuba van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu Les Terrezzas - Reisverslag uit Santa Clara, Cuba van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

Les Terrezzas

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

02 November 2012 | Cuba, Santa Clara

Hallo allemaal,
Bedankt voor de leuke reacties.
Volgens ons kan je je Cuba niet voorstellen dit is echt een cultuur schok maar zo vreselijk leuk.
Tanya nog niet gezien en we krijgen hier niet veel van mee.
Een oldtimer is niet te verschepen een Lada uit 1980 kost ongeveer 15.000 euro omgerekend.
Internet was gisteren zo traag dat we er de lokatie ook niet bij konde krijgen, we waren al blij dat we het verslag erop kregen.
We hebben geen klagen over het eten er is altijd genoeg, er is in een jaar tijd hier al veel veranderd vertelde onze gids.

We hebben uitgeslapen tot kwart over acht toen eruit naar het ontbijt en ons voor bereiden op onze wandeling. De wandeling met een gids over planten en vogels hebben we overgeslagen, wij gaan lekker op eigen houtje richting de Banos Sant Juan. Eerst even aan de koffie bij Marie en daarna een wandeling van een kilometer of 4 waar we een klein uurtje over doen. Bij de Banos aangekomen lopen we over een brug en zien een leuke rivier met allemaal kleine watervallen. Hierlang loopt een pad en kan je lekker zitten en van de rivier genieten. We hebben wat gedronken en toen zijn we verder langs de rivier gelopen tot we een mooie plek vonden waar we lekker gezwommen hebben. In het begin was het water fris maar als je er even in lag was het lekker verkoelend en voelde je niets meer. Na de zwempartij even geluncht bij het restaurantje. Daarna zijn we terug gewandeld en weer aan de koffie gegaan bij Marie, en even uitdampen want het was wel erg warm geworden.
Daarna zijn we lekker op het balkon gaan zitten genieten van het uitzicht met een drankje een goede sigaar. Na het douchen zijn we met de groep gaan eten bij een paladar met muziek. Dat was weer helemaal top. Toen nog maar even een bakkie bij Maria om het af te leren, nog een afzakker op het balkon en toen weer lekker slapen. Morgen weer reizen.

We zitten nu in Trinidad wat ook fantastisch is en proberen zo de verslagen per dag bij te werken.

• 06 November 2012 - 07:00

Annelies:

Klinkt allemaal weer heel erg leuk! En lekker! Geniet er nog maar van!
    Groetjes Annelies

• 06 November 2012 - 07:00

Annelies:

Klinkt allemaal weer heel erg leuk! En lekker! Geniet er nog maar van!
    Groetjes Annelies

• 06 November 2012 - 07:20

Ada:

Reizigers, leuke beschrijving.......lekker genieten.....gr uit een nat en koud Nederland xxxx

Fred En Ellen :

hallo luitjes zo te horen(lezen) hebben jullie al heel wat mee gemaakt en lekker gegeten leuk hoor geniet er maar lekker van was t een lekkere sigaar of werd je n btje groen (geintje)

• 06 November 2012 - 11:01

Fabiënne:

Klinkt super! Je kan je Cuba inderdaad niet voorstellen totdat je er bent geweest.

In Trinidad heb je een trap waar savonds live muziek is en waar je kan drinken en dansen (kijken) echt een aanrader!