09-11-2012 Vrijdag dag 14 - Siërra Mastre - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu 09-11-2012 Vrijdag dag 14 - Siërra Mastre - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot - WaarBenJij.nu

09-11-2012 Vrijdag dag 14 - Siërra Mastre

Blijf op de hoogte en volg Wim en Marion Dijkstra en Jan en Anja v/d Slot

09 November 2012 | Cuba, Santiago de Cuba

09-11-2012 Vrijdag dag 14 - Siërra Mastre

Bij het opstaan kunnen we pas echt zien waar we zitten, het is echt geweldig. Midden in de bergen en bossen en vanaf het balkon hoor je de waterval. Wim en Jan gaan een kleine wandeling doen onder begeleiding van een gids. De dames houden een relax dag. We gaan met een groepje Duitsers en de gids heet Ricardo, hij verteld ons veel over de omgeving en de planten en dieren. Op de smalle paadjes komen we een man op een paard tegen die hier woont. We bezoeken een boerderij en zien hoe eenvoudig deze mensen leven. Ze hebben echter wel alles om daar te kunnen leven dieren, fruit en groente ook zijn ze hier op de berg in het bezit van een tv. We drinken er koffie en vervolgen onze wandeling. Terug bij het hotel is de paardrij groep al binnen, degene die de grote wandeling gedaan hebben komen net na ons. De rest van de dag doen we rustig aan. We gaan foto's maken bij de waterval en hebben de pech dat Wim zijn camera valt. Na het diner leert Alexis ons hoe we domino moeten spelen op Cubaanse wijze. En zo is ook deze dag weer omgevlogen.

• 13 November 2012 - 17:03

Fred En Ellen :

zonde joh van je camera is hij erg kapot hoop het niet voor je dag hoor nog veel plezier groetjes ellen